اعتراض به اعدام غلامرضا خسروی سواد جانی در کلن

http://madaransolhdortmund.blogspot.de/2014/06/blog-post_6.html

برگرفته از وبلاگ مادران پارک لاله ایران- دورتموند

جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش.


غلامرضا خسروی، زندانی سیاسی بند ٣٥٠ اوین، برای پیشگیری از همبستگی و مقاومت زندانیان سیاسی و ایجاد ترس و رعب و وحشت روز یکشنبه اول ماه جون ٢٠١٤، تلافی جویانه و وحشیانه اعدام شدانتقام جوئی این رژیم و عوامل آن پایانی نداردبیشتر از سه دهه است که حکومت اسلامی ایران، هم چنان بهترین فرزندان این سرزمین را به بند می کشد، شکنجه می کند و می کشددستگیری فعالان سیاسی، حقوق بشری، دانشجویان، روزنامه نگاران، اقلیت های مذهبی، قومی، کارگری و غیره هم چنان در ایران ادامه دارد

حق خانواده ها برای دانستن حقیقت و چگونگی صادر شدن این احکام در دادگاههای غیر قانونی و اجرای آن همچنان پایمال می گردد، حتی جنازه های این عزیزان را به خانواده های آنان تحویل نمی دهند.



در طی ٣٥ سال گذشته حکومت اسلامی تمام تلاش خود را کرده است که به هر شکل ممکن زندانیان سیاسی مدنی و خانواده های آنان را به سکوت وادار کند، ولی این تهدیدها و کشتار زندانیان سیاسی و ترور، همه و همه نمی تواند آنها را در ادامه راه شان متوقف سازد. آزادی خواهان در زندان ها و خانواده ها در زندان بزرگتری به نام ایران، به شیوه خود با پایداری و پیگیری جلوی حکومت ایستاده اند و نمونه افتخار آمیز آن، مادران خاوران و خانواده ها هستند که جایزه بین المللی گوانگجو در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ (۱۸ مه ۲۰۱۴را دریافت کردندسالهاست که مادران خاوران، خانواده ها و فعالان حقوق بشری پیگیر چرایی و چگونگی این کشتار ها در دهه ٦٠ بوده و هستند.


غلامرضا خسروی ها، فرزاد کمانگرها و بسیار بسیار عزیزان دیگر، تاریخ مبارزات آزادی خواهانه ما را در ٣٥ سال گذشته با خون خود مهر کرده اند و روزی فرا خواهد رسید که با پیگیری مستمر دادخواهان و همه آزادیخواهان، تک تک آمران و عاملان جنایات صورت گرفته در ایران در دادگاه های علنی و مردمی محاکمه خواهند شد



در اعتراض به اعدام غلامرضا خسروی سواد جانی و اعلام همبستگی با خانواده او و محکوم کردن این جنایت، در کلن به همت جمعیت دفاع از زندانیان سیاسی ایران - کلن مراسمی در روز پنج شنبه پنجم ماه جون برگزار شدتعداد زیادی نهاد های حقوق بشری و فعالان حقوق بشری از این برنامه حمایت کردندشرکت کنندگان در این مراسم با در دست داشتن عکس غلامرضا خسروی و شمع،  با تشکیل زنجیره انسانی به طرف ساختمان تلویزیونو.د.اراعتراض خود را نیز به سکوت رسانه های آلمانی در مقابل این جنایات ابراز کردنددر این گرد همایی نمایندگان نهاد های مختلف شرکت کننده و فعالان حقوق بشر سخنرانی کردند.




ما حامیان مادران پارک لاله ایران دورتموند نیز ضمن تاکید همیشگی بر سه خواسته مادران پارک لاله ایران و با عرض تسلیت به خانواده غلامرضا خسروی و همه آزادی خواهان، اعدام غلامرضا خسروی را شدیدن محکوم کرده و از کلیه مجامع بین المللی، برای اعتراض به اعدام غلامرضا خسروی و لغو احکام جاری اعدام بسیاری دیگر از زندانیان سیاسی از جمله علی افشاری، حبيب افشاری، محمد عبداللهی و مصطفی سليمی که حکم اعدام آنها از سوی ديوان عالی به دايره اجرای احکام فرستاده شده است و هر لحظه خطر اجرای حکم اعدام آنها وجود دارد، خواهان مداخله فوری می باشیم.

با سپاس از برگزاری این مراسم از طرف جمعیت دفاع از زندانیان سیاسی ایران کلن و به امید آن روز که با همبستگی و اتحاد عمل بتوانیم قانون مجازات اعدام را از صحنه روزگار حذف کنیم.


یاد همه قربانیان و رهروان راه آزادی گرامی باد

حامیان مادران پارک لاله ایران دورتموند



گزارش تصویری حامیان مادران پارک لاله ایران دورتموند 



Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید