به مادران و خانواده های خاوران

http://www.akhbar-rooz.com/news.jsp?essayId=60045
برگرفته از سایت اخبار روز

 

به مادران و خانواده های خاوران - همکاران بیداران




 شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱٣۹٣ -  ۱۷ می ۲۰۱۴


انتخاب شما به عنوان یکی از برندگان جایزه حقوق بشر گوانگجو، ما را بسیار شادمان کرده است. در سی و سه سال گذشته، از دور و نزدیک ما شاهد تلاشهای بی وقفه شما برای زنده نگاهداشتن یاد فرزندان و بستگان دلبندتان بوده ایم.
شاهد بودیم که چگونه سیاست انکار، پرده پوشی و فراموشی را با حضور مداوم خود در گورستان خاوران، برگزاری مراسم عمومی در دهم شهریور هر سال در این گورستان و برگزاری مراسم یادبود در منازل خود، به چالش کشیده اید.
این اقدامات شما و مراجعات مکرر به مقامات ایرانی و بین المللی در جستجوی حقیقت و پایان دادن به مصونیت از مجازات، می تواند رهنمونی باشد بر پایان دادن به تسلسل خشونت.

ما شاهد بودیم که با تلاشهای شما و پشتیبانی بخشی از روشنفکران و فعالین سیاسی و مدنی، گورستان خاوران به یکی از مهمترین نمادهای سیاست بیرحمی در ایران تبدیل شده است.
ما این اتفاق مهم را به شما شادباش می گوئیم و آرزومندیم که این جایزه سبب توجه بیشتر به اهداف انسانی شما برای حقیقت و عدالت گردد.

همکاران بیداران:
میهن روستا
جعفر بهکیش
منیره برادران
رضا معینی
شهلا شفیق
اصغر ایزدی
ناصر مهاجر
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید