نه به اعدام. زنده باد زندگی

http://madaransolhdortmund.blogspot.de/2013/11/blog-post_3.html

 
برگرفته از وبلاگ حامیان مادران پارک لاله/ مادران صلح دورتموند
یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش.
به دعوت " جمعیت دفاع از زندانیان سیاسی ایران - کلن" و با همبستگی "حامیان مادران پارک لاله- مادران صلح دورتموند " روز شنبه ٢ نوامبر ٢٠١٣ در شهر کلن آلمان با شرکت جمع وسیعی از فعالان سیاسی و مدنی ایرانی در اعتراض به اعدام های اخیر و حمایت از زندانیان سیاسی و مدنی محکوم به اعدام در ایران، تظاهرات و راهپیمائی بر گزار شد.
شرکت کنندگان در این مراسم با در دست داشتن شمع و عکس های قربانیان و زندانیان سیاسی که در خطر اجرای احکام مجازات اعدام قرار دارند، حضور داشتند و توجه بسیاری از شهروندان را به این مراسم جلب کردند.

برنامه با صحبت های آقای بیگدلی از طرف جمعیت دفاع از زندانیان سیاسی با توضیحات کامل در مورد درگیری ها در منطقه مرزی و کشته شدن مرزبانان ایرانی به دست گروه جیش العدل و به دار آویختن حبیب الله گلپری پور و رضا اسماعیلی، دو زندانی سیاسی و هم چنین به دار آویختن ۱۶ زندانیِ بلوچ به تلافی کشته شدن ١٤ مرزبانان ایران از طرف مقامات دولتی آغاز شد. در ادامه نماینده های نهاد ها و گروه های شرکت کننده در این مراسم سخنرانی داشتند.

حاضرین در این برنامه کشتار از طرف گروه جیش العدل و کشتار های دولتی در زندان ها را شدیدن محکوم کرده و خواستار توقف ماشین سرکوب و لغو احکام جاری اعدام زانیار و لقمان مرادی، منصور آروند، آرمان پرویزی و تعداد بسیاری دیگر از زندانیان سیاسی شدند.

در انتهای این مراسم، شرکت کنندگان برای استمداد جهت نجات جان زندانیان سیاسی و اعتراض به اعدام های اخیر، راه پیمایی با شکوهی به طرف فرستنده تلویزیونی دولتی در شهر کلن داشتند. بعد از تمام شدن برنامه، این کانال تلویزیونی گزارشی از گرد همایی اعتراضی ایرانیان در شهر کلن پخش کرد.

زنده باد زندگی
حامیان مادران پارک لاله - دورتموند
دورتموند- ٣ نوامبر ٢٠١٣

گزارش تصویری از مراسم " نه به اعدام " در کلن


ویدئو کلیپ از مراسم " نه به اعدام " در کلن

Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید