گزارش برگزاری هشتم مارچ روز زن، در لس آنجلس / کالیفرنیا

http://parklaleh.blogspot.com/2013/03/blog-post_11.html


به مناسبت بزرگداشت روز جهانی زن، یکشنبه دهم مارچ بنا به دعوت جمعی از نهاد های مدافع حقوق بشر متشکل از جامعه های ایرانی، افغان و امریکایی، گردهمایی زیبایی در محل کتابخانه عمومی سانتا مونیکا برگزار شد که مورد استقبال بسیاری از شرکت کنندگان واقع شد. 
برای دیدن تصاویر بیشتر به فیس بوک حامیان مادران پارک لاله در لس آنجلس مراجعه نمائید

گردانندگی این برنامه را که از ساعت 1:30تا5 بعد از ظهر به طول انجامید، خانم ها ثریا فلاح و فضلیه سراج به عهده داشتند و خانم ها دکتر نیره توحیدی، ریحانه نیازی، ملیحه سروری، و هیدی باسچ سخنرانان این برنامه هر یک گوشه هایی از مسایل مشترک زنان در بسیاری جوامع ، و تلاش برای برابری حقوق آنان با مردان را مورد بحث قرار دادند. اجرای موسیقی و آواز توسط شهرزاد سپانلو و فرید شفیع نوری، و نیز گروه نوازندگی کی. آی ، از همراهان بخش زنان سازمان ملل، و ویدئو موزیکی علیه سنگسار با صدای ثریا فلاح ، بخش های دیگری از این برنامه را تشکیل میداد که همگی سهم بزرگی در غنای این برنامه داشتند. . حامیان مادران پارک لاله / لس آنجلس – ولی نیز ضمن مشارکت فعال در برگزاری این برنامه مشترک ، با برپایی میز اطلاع رسانی و برگزاری نمایشگاهی در همبستگی با زندانیان سیاسی - عقیدتی زن در ایران ، پتیشن هایی را در حمایت از ایشان به امضا رساندند. از برگزار کنندگان و مشارکت کنندگان این برنامه انجمن زنان افغان جنوب کالیفرنیا،حامیان مادران پارک لاله/لس آنجلس-ولی، جامعه دفاع از حقوق بشر در ایران / جنوب کالیفرنیا، انجمن مدافع دمکراسی برای ایران/جنوب کالیفرنیا، اتحاد برای پیشبرد سکولار دمکراسی در ایران/ جنوب کالیفرنیا، و نیز از دیگر حمایت کنندگان، انجمن امریکایی سازمان ملل /سن فرناندو ولی ، مرکز پژوهشی بین المللی بهداشت ، کمیته کردهای مقیم امریکا برای دمکراسی و حقوق بشر در ایران، و بخش زنان سازمان ملل/ شاخه لس آنجلس را می توان نام برد

Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید