شرکت حامیان مادران پارک لاله / لس آنجلس - ولی در کمپین سراسری نه به اعدام







در پاسخ به فراخوان شبکه سراسری "همبستگی برای حقوق بشر در ایران"، حامیان مادران پارک لاله / لس آنجلس- ولی در کنار دیگر هموطنان و گروهها ی  مدافع
حقوق بشر در شهر لس آنجلس گرد هم آمدند تا ضمن همبستگی با مادران پارک لاله ایران، مشارکت خود را در اعتراض سراسری علیه احکام اعدام قریب الوقوع زندانیان سیاسی – مدنی نشان دهند.
روز های 19 و20 ژانویه دهها نهاد حقوق بشری در بسیاری شهر ها با شرکت در کمپین سراسری " نه به اعدام"، اعتراض شدید خود را به اعدامهای گسترده جمهوری اسلامی، خصوصاً خطر اجرای احکام اعدام زانیار و لقمان مرادی، جابر و مختار آلبوشوکه، هادی راشدی، هاشم شعبانی نژاد، و محمد علی عموری نژاد، به نمایش  گذاشتند
حامیان مادران پارک لاله ضمن تأکید بر خواسته های  همیشگی خود؛ لغو احکام اعدام،  آزادی  تمامی زندانیان سیاسی- مدنی، و محاکمه عادلانه و مجازات آمران و عاملان  کشتار فرزندان  آن آب و خاک در  طول حکومت جمهوری اسلامی، بار دیگر نگرانی شدید خود را  در اجرای احکام ناعادلانه اعدام  جوانان بی گناهی که به زور شکنجه ناچار به اعترافات دروغین شده  اند  ابراز می دارند و تلاش می کنند صدای مادران وخانواده های آنان را  که از جهانیان و مراجع بین المللی حقوق بشری طلب استمداد می کنند به گوش  برسانند.


لينك گزارش راديو ندا از آكسيون عليه اعدام در لس آنجلس
 مصاحبه با خانم ثریا فلاح، فعال حقوق بشر و از حامیان مادران پارک لاله /لس آنجلس-ولی



Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید