تا دیر نشده، به کمترین خواست نسرین ستوده پاسخ مثبت بدهید!



این روزها خبر ادامه اعتصاب غذای نسرین ستوده و نپذیرفتن کمترین خواست او از طرف مقامات، سر تیتر تمامی رسانه های جهان قرار گرفته است. بی تدبیری مسئولین جمهوری اسلامی و پاسخ گو نبودن آنان می رود که بار دیگر جان یک انسان آزادی خواه را در معرض خطر جدی قرار دهد.
نسرین ستوده تنها می گوید: چرا به خاطر او، خانواده و فرزندان اش باید زیر فشار قرار گیرند، طبق چه قانونی یک کودک 12 ساله را به جای مادر باید محاکمه کنند؟ آن هم مادری که به جز حق خواهی و عدالت طلبی، کاری انجام نداده و جرمش نه قتل و غارت، نه اختلاس و دزدی اموال مردم و نه ... است، بلکه جرم او تنها دفاع از انسان هایی است که فریادشان برای حق طلبی بلند شده است.
نسرین ستوده زن مبارزی که تنها جرم اش، دفاع از صداقت و انسانیت است.  ما می خواهیم بدانیم، چرا او را زندانی کرده اید؟ به استناد کدام قانون خانواده اش را زیر فشار قرار داده اید؟
شایان ذکر است، با تمام فشارهایی که بر او می آورند، مگر نسرین ستوده چه می خواهد. او، نه آزادی خودش ، نه تقلیل حکم، نه بهتر شدن وضعیتش. بلکه فقط می خواهد که بخاطر او به خانواده اش فشار نیاورند، که متاسفانه به این خواست برحقش توجهی نمی کنند.

نزدیک به 50 روز است، نسرین عزیز که دستش از همه جا کوتاه شده است، محبور به اعتصاب غذا شده و تنها چیزی که دارد یعنی جان عزیزش را گرو گذاشته تا بتواند از فرزندش حمایت کند.
طبق اخباری که از زندان رسیده، متاسفانه سلامتی او در معرض خطر جدی قرار گرفته و تمامی افکار مترقی ایران و جهان را  نگران کرده است. 
ما مادران پارک لاله تاکید می کنیم که هر چه زودتر به خواست برحق نسرین ستوده، حقوقدان، وکیل دادگستری، جامعه عمل بپوشانید و نگذارید همسر و فرزندان این بانوی بزرگوار و همچنین وجدان بیدار ملت ایران و جهان در نگرانی و اضطراب بسر برند و دوباره یک انسان برای طلب کمترین خواستش در این کشور نابود شود.



مادران پارک لاله
14 آذر
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید