دیدار ژیلا مهدویان با احمد شهید



دیدار ژیلا مهدویان و دخترش شیده ترمسی با احمد شهید
ژیلا مهدویان یکی از مادران پارک لاله که پسر 18 ساله اش- حسام ترمسی، در اولین روزهای اعتراضات آرام مردم تهران بازداشت شده بود در تاریخ 12 نوامبر 2012 با دکتراحمد شهید در برلین دیدار کرد. در این دیدار شیده ترمسی همراه مادر حضور داشت.
مادر حسام ترمسی از بازداشت غیرقانونی و شکنجه های فرزندش گفت و این که چه گونه ماموران بسیجی پس از یک سال حبس، تنها به دلیل داشتن دستبند سبز، حسام را در خیابان با چاقوی آلوده  مجروح می کنند و پس از آن شدیدا بیمار می شود به طوریکه پس از دوسال معالجه، هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده است.
ژیلا مهدویان در مورد مادران پارک لاله و خواسته های بر حق شان و فشارهایی که بر آنان وجود دارد، توضیخاتی را ارائه داد و از حق دادخواهی مادران دفاع کرد.
او در مورد احکام ناعادلانه ای که برای  مادران پارک لاله ( مادران عزادار) و حامیان آنان صادر شده است از جمله حکم منصوره بهکیش و در بند بودن دو نفر از حامیان مادران، ژیلا کرم زاده مکوندی و حکیمه شکری گزارش دقیقی در اختیار احمد شهید قرار داد. 
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید