گردهمایی این هفته حامیان مادران عزادار در ایران در فرانکفورت - آلمان 24 آپریل


گردهمآئی این هفته شنبه24 آپریل طبق معمول هفته های قبل حامیان مادران عزادار در فرانکفورت گرد هم آمدند تا با اعلام دوباره ی حمایت شان از مادرانی که سال هاست فرزندانشان توسط حکومت اسلامی کشته شده اند اطلاعاتی در این مورد نیز به مردم رهگذر برسانند .
خشونت طلبان که این بار گروه های فشارشان را دارند در کشورهای اروپایی تقویت و سازماندهی می کنند پس از استیصال از خاموشی و انفعال تجمعات حامیان مادران عزادار به این تجمع حمله کرده از حامیان مادران و پلاکاردها عکس گرفته و شمع های مادران را زیر لگدهایشان گرفتند .

حامیان مادران عزادار در فرانکفورت اعلام کرده اند که این گونه حرکات خشونت بار را محکوم نموده و می دانند که این کار جز از بانیان کشتار و اعدام و زندان ساخته نیست به همین دلیل خشونت طلبان گروه های فشار باید بدانند که ما همچنان ایستاده ایم و مادران عزادار را تنها نخواهیم گذاشت .

Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید