مادران عزادار با انتشار بیانیه ای خواهان آزادی خانم پروانه ی مداح راد شدند.

اخبار روز: مادران عزادار با انتشار بیانیه ای خواهان آزادی خانم پروانه ی مداح راد شده اند. به گزارش فعالین حقوق بشر و دموکراسی در این بیانیه آمده است:
یکبار دیگر فریاد عدالت خواهانه مادران عزادار بلند شده است. تا کی مادران در این مرزو بوم باید تاوان بی عدالتی حاکمان را بپردازند. تا کی باید به جرم مادربودن، ‌خود و فرزندانشان مورد ضرب و شتم قرار گیرند و حقوق آنان پایمال شود؟
این بار مادری ۵٣ ساله به نام پروانه مداح راد روز تاسوعا در خیابان بوسیلهنیروهای بسیج و لباس شخصی دستگیر شده و در بند مخوف ۲۰۹ در شرایطی غیرانسانی نگهداری می شود و اجازه ملاقات با همسر و فرزندانش را ندارد.
این بار مادر دردمند جرمش فقط این بود که در خیابان شاهد ضرب و شتم جوانانی بود که همسن و سال فرزندان خودش بوده اند و لب به اعتراض در دفاع از آن جوانان بی گناه غیور گشوده است، شما بودید چه می کردید ؟
کدام مادر می تواند شاهد این باشد که جوانانش زیر مشت و لگد قرار بگیرند ولی سکوت کند.
خانم راد کاری را کرد که هر مادر دیگری در دفاع از فرزندان سرزمینش میکرد اعتراض او فقط این بود: رهایشان کنید، نزنیدشان!
به راستی آیا "رهایشان کنید" واژه ای این چنین ترسناک است که سرانجامش بند ۲۰۹ باشد؟
تا کجا و تا کی این رفتار ضدانسانی نسبت به مادران ادامه خواهد داشت.
بدون شک با این دستگیری ها صدای مادران خاموش نخواهد گردید و قطعا هر چه رساترخواهد شد. تا زمانی که آزادی همه کسانی که فقط به جرم آزادیخواهی و عدالت خواهی در بند هستند محقق گردد. مادران عزادار و حامیانشان دستگیری خانم راد را محکوم می کنند و خواهان آزادی بی قید و شرط و فوری او و دیگر زندانیان عقیدتی سیاسی می باشند.مادران عزادار از فعالین حقوق بشر نیز تقاضا دارند صدای عدالت خواهی مادران زندانی را به گوش جهانیان برسانند .
به امید برقراری ـآزادی و عدالت اجتماعی در سراسر ایران

مادران عزادار
۵ بهمن
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید