مادران عزادار در شنبه سوم بهمن 1388


پس از یورش گسترده نیروهای ضد امنیت به مادران عزادار پارک لاله در سه نوبت ، مادران هر هفته در مناطق مختلف تهران گرد هم می آیند تا خواسته هایشان که همانا آزادی زندانیان عقیدتی و مجازات آمران و عاملان کشتار فرزندان شان طی سه دهه اخیر است را ، تکرار کنند و نگذارند خون پاک فرزندان شان پایمال شود .
این هفته به مناسبت تولد ندا آقاسلطان سمبل جوانان آزاده کشور تعداد کثیری از مادران در بهشت زهرا همراه  زهره مادر ندا و مردم سبزکشورمان بودند و با آش وکیک و چای از مردم پذیرایی کردند .
لازم به ذکر است که ماموران برای جلوگیری از حضور مردم در مراسم تولد ندا بسیاری را به بهشت زهرا راه ندادند وبرخی مسیر های منتهی به بهشت زهرا را نیز مسدود کرده بودند. همچنین تمام گلفروشی های بهشت زهرا تعطیل بود .ولی مزار ندا غرق در گل بود و مادرندا در حضور ماموران فریاد می زد " دخترم تولدت مبارک ببین چقدر مهمان آمده ، ببین چقدر مردم دوستت دارند . " و همه با اشگ و تاثر فراوان با او همدردی می کردند .

تعداد دیگری از مادران در اطراف پارک لاله معیاد گاه همیشگی یکدیگر را ملاقات کردند ولی نتوانستند حتی در سکوت محض کنار آب نما بایستند .
جالب اینکه گروه های مختلف مادران با هماهنگی دوستان خود  در چندین پارک مختلف یاد و خاطره عزیزان شان را گرامی داشتند .
مادران عزادار تا رسیدن به خواسته های بر حق شان به این حرکت مسالمت آمیز ادامه خواهند داد .                                    مادران عزادار

                                                                    3/11/88
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید