تجمع حامیان مادران عزادار در لوس آنجلس

دیروز شنبه 26 سپتامبر همچون هر هفته جمعی از حامیان مادران عزدار ایران در لوس آنجلس در محل همیشگی خود پارک اوشن نبش کلرادو گرد هم آمدند تا ضمن ابرازهمبستگی با مادران عزادار ایران اعتراض خود را به نقض حقوق بشر در ایران نیز نشان دهند.
فیلم مراسم را در اینجا ببینید.
با مراجعه به لینک زیر لطفاً فرم آنلاین دادخواست حامیان مادران عزادارایران را امضا نموده در انتشار آن بکوشید:
http://www.petitiononline.com/Iran2009/petition.html
در این گرد همایی ضمن برگزاری نمایشگاهی مختصر، ویدئو کلیپ هایی از سرکوبهای اخیر ایران نیز روی پروژکتور به نمایش گذاشته شد که توجه بسیاری را به خود جلب نمود. دوستان عزیزمان پرتو نوری علا و کتایون عظیمی نیز با برنامه های شعر خوانی و آواز خوانی خود گرمای خاصی به این تجمع بخشیدند.
همچنین دادخواست حامیان مادران عزادار به آقای بان کیمون همچنان به امضای شرکت کنندگان و بسیاری رهگذران علاقمند رسید. در این دادخواست از دبیر کل سازمان ملل تقاضا می شود تا هیئتی را جهت بررسی شکایات مربوط به عاملان و آمران جنایات اخیر، بررسی وضعیت زندانها و تحقیق در مورد مفقود شدگان به ایران اعزام دارد. حامیان مادران عزادار ایران بر آنند تا در زمان تشکیل کمیسیون "بررسی وضعیت حقوق بشر در ایران" که قرار است در فوریه 2010 توسط سازمان عفو بین الملل برگزار شود این دادخواست را تسلیم نمایند.
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید