گزارش گردهمایی مادران داغدار و عزادار در پارک لاله – 7 شهریور 88

گردهمایی مادران برای حمایت از مادران داغدار و عزادار در پارک لاله با بیش از 80 نفر برگزار شد . تصمیم جمع بر آن بود که مادران از ساعت 7 راهپیمایی به دور استخر را شروع نکنند و با نزدیک شدن به پایان ساعت برنامه حرکت را آغاز کنند تا نیروهای انتظامی نتواند به سرعت جمع را متفرق کنند . به جمع مادران هر لحظه اضافه می شد ، ساعت 5/7 غروب همه شروع به راهپیمایی آرام کردند و مردمی که دور استخر روی نیمکت ها نشسته بودند با کلماتی دلگرم کننده و یا با علامت پیروزی از جمع حمایت می کردند . تا ساعت 8 طبق قرار قبلی راهپیمایی انجام شد و ساعت 8 با اذان مغرب کسانی که روزه بودند با خرمایی افطار کردند و در بین مردم پارک نیز، خرما پخش شد . مردمی که در پارک بودند با این حرکت آشنایی داشتند و برای پیروزی و به نتیجه رسیدن این حرکت ، دعا کردند . این هفته در پارک لاله چهره های شناخته شده ای از هنرمندان و نوسندگان و فعالان جنبش زنان از جمله رخشان بنی اعتماد – کارگردان و فعال جنبش زنان ، شهلا لاهیجی – نویسنده و مترجم و فعال جنبش زنان و خدیجه مقدم فعال جنبش زنان و کمپین یک میلیون امضا با تعدادی از دوستانشان به چشم می خورد.خوشبختانه با اینکه تعداد زیادی نیروی انتظامی در پارک مستقر بود و خودرو های سواری و ون پلیس در داخل پارک و در نزدیکی جمع مادران پارک شده بود هیچ مشکلی پیش نیامد .
به پیشنهاد یکی از مادران به علت تاریکی هوا و تصویب گروه پارک لاله از شنبه آینده برنامه از ساعت 6 تا 7 غروب برگزار می شود.
وبلاگ مادران عزادار از دوستانی که در دیگر پارک ها برنامه دارند تقاضا دارد گزارش های شان را در صورت تمایل به وبلاگ مادران عزادار ارسال کنند .
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید