گزارش بیست و دومین هفته گردهمایی مادران داغدار و عزادار در پارک لاله، شنبه 30 آبان 1388

متاسفانه بعد از گذشت چندین هفته اعتراض مادران داغدار و عزادار و خواست محاکمه آمران و عاملین جنایاتی که در این کشور به وقوع پیوسته، ما شاهد بی عدالتی های دیگری بودیم . خبر اعدام احسان فتاحیان، خطر اعدام دیگر زندانیان دربند، صدور احکام بلند مدت و اعدام برای زندانیان فقط به جرم آزادیخواهی. مرگ مشکوک دکتر رامین پوراندرجانی پزشک وظیفه ی کهریزک.
این هفته هم مادران عزادار در ساعت 5 کنار آب نمای بزرگ پارک لاله میعادگاه هفتگی خود جمع شدند تا بار دیگر خواسته های خود را تکرار کنند. مجازات آمران و عاملان کشتار فرزندان ملت ، آزادی زندانیان سیاسی و عقیدتی
نیروی انتظامی به همراه لباس شخصی ها در حالیکه مدام از تجمع مادران فیلم و عکس می گرفتند سعی در متفرق کردن مادران داشتند. مادران در حالیکه سرود می خواندند و دستشان را با علامت پیروزی بلند کرده بودند به طرف درب جنوبی پارک آمدند. در بیرون از پارک به یاد شهدای جنبش یک دقیقه سکوت کردند و با گفتن اله اکبر خواهان آزادی زندانیان سیاسی شدند. جمعی از مادران راه پیمایی خود را در خیابان بلوار به سمت میدان ولی عصر ادامه دادند و نزدیک خیابان حجاب متفرق شدند.
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید