بیانیه شماره 3 مادران عزادار

بیانیه شماره 3 مادران عزادار 14/4/88

با همراهی و دلگرمی مادران و زنان جوان دومین برنامه سوگواری اعتراضی خاموش مادران در 4 پارک لاله – اندیشه – ملت و گفتگو در تاریخ شنبه 13 تیرماه 88 ساعت 7 تا 8 بعد از ظهر برگزار شد .
نیروهای پلیس که با ماشین های ون برای دستگیری در پارک ها مستقر بودند و از تجمع حتی سه نفره زنان جلوگیری می کردند ، مادران تا ساعت 8 بعد از ظهر پارک ها را ترک نکردند و نشان دادند که حق اعتراض دارند . سکوت زنان سیاهپوش در این پارک ها توجه مردم را بیش از پیش جلب کرده و پیام شان را دریافت می کردند .
با اینکه کلیه مادرانی که شنبه 6 تیرماه در پارک لاله دستگیر شده بودند با تلاش های خانواده هایشان و مادران عزادرا آزاد شده اند ، زینب پیغمبر زاده یکی از دختران عزیزمان درپارک لاله توسط نیرهای پلیس به صورت غیرقانونی بازداشت و پس از یک روز آزاد شد.
مادران عزادار این حرکت مدنی را تا رسیدن به خواسته های خود که آزادی فرزندان شان و مجازات قاتلین نداها ، کیانوش ها ، پریسا ها و فهیمه ها و ایمان ها می باشد ، گسترش خواهند داد .
باش تا نفرین دوزخ
از تو چه سازد
که مادران سیاه پوش
داغ داران زیباترین
فرزندان آفتاب و باد
هنوز زسجاده ها
سر بر نگرفته اند !
" احمد شاملو "

وعده ی ما شنبه 20 تیر پارک لاله – ملت – گفتگو و اندیشه ساعت 7 بعد از ظهر
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید