تجمع هفتگی مادران داغدار و عزادار – شنبه 25 مهر

تجمع هفتگی مادران داغدار و عزادار – شنبه 25 مهر
حدود 150 نفر از مادران برای یادآوری خواسته های شان که آزادی زندانیان عقیدتی و مجازات آمران و آمران کشتار فرزندان شان است مطابق هر هفته از ساعت 5 تا 6 بعدازظهرروز شنبه 25 مهرماه 88 در کنار آب نمای پارک لاله تجمع و سپس با در دست داشتن شمع هایی به یاد عزیزان شان دور آب نما راهپیمایی کردند و با یک دقیقه سکوت و سر دادن سه بار اله اکبر برنامه پایان یافت .برای حمایت از مادران داغدار و عزاداراین هفته تعدادی از هنرمندان تئاتر و سینما ، نویسندگان و تعدادی از فعالان جنبش زنان نیز حضور داشتند .
لازم به ذکر است این هفته تعدادی عکاس و فیلمبرادربا دوربین های حرفه ای از فاصله دور از مادران عکس و فیلم تهیه می کردند و نیروی انتظامی نیز هیچ ممانعتی به عمل نیاورد در صورتی که هفته گذشته دو نفر از آقایان که با خانواده به پارک آمده بودند و با موبایل شان از مادران عکس می گرفتند بازداشت شدند که با وساطت و پیگیری مادران آزاد شدند .
در پایان به اطلاع می رساند خبر سایت سلام از تجمع مادران کذب محض است . مادران برای فراموش نشدن خون پاک فرزندان شان هر هفته به پارک می روند و نیروی انتظامی برای متفرق کردن مادران ، نه تنها از گاز اشک آور استفاده نکرده بلکه با این حرکت مدنی و مسالمت آمیز بخصوص در هفته های اخیر همکاری داشته و با مادران با احترام برخورد نموده است به طوریکه برنامه به طور کامل به مدت یکساعت اجرا شده است .
Tags:

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

0 نظر

دیدگاه تان را وارد کنید